2008-04-02

Samsung SGH-C170



Atėjo laikas keisti savo mobilųjį telefoną nauju. Ieškojau gana paprasto, pigaus, mažo ir be visokių bereikalingų funkcijų telefonų. Tai štai radau. Tai Samsung SGH-C170. Tai puikus telefonas už savo kainą. Apibendrinamas galėčiau pasakyti tiek:

Privalumai:

  • Labai lengvas ir mažas. Dydis - 105x42x8.9; Svoris - 72g.
  • Ilgai tarnaujanti baterija. Nors oficialiai rašoma, kad šis telefonas budėjimo rėžimu gali dirbti virš 11 parų, kalbėjimo rėžimu 2.5val. Bet man jis normaliai naudojantis atlaiko be pakrovimo apie savaitę, t.y 7 paras. 
  • Nėra jame nereikalingų funkcijų, tokių kaip kamera, JAVA, Bluetooth ir t.t. Gal kitiems tai būtų didelis minusas, bet man tai didžiausias pliusas, nes nereikia mokėti už visiškai man nereikalingas funkcijas.
  • Telefonas gana sandarus ir nėra vietos kauptis dulkėms. Ankstesni mano telefonai dažnai kentėdavo nuo susikaupusių juose dulkių. O aš, prisipažinsiu, tingėdavau juos valyti. Tikiuosi, kad šito niekados nebereikės valyti. 
Minusai:
  • Telefono meniu arba programinė įranga nėra tobula. Ir dėl to, telefonas yra gana sunkiai valdomas. Norint pasiekti vieną ar kitą funkciją, reikia gana daug sykių spaudyti klavišais. Negalima atskiriems klavišams priskirti atskirų funkcijų. 
  • Gana prasta kalbėjimo kokybė. Kalbant su kitais pašnekovais telefonu, girdimas garsas nėra malonus ausiai, per daug skardus ir nenatūralus. 
Daugiau informacijos:

http://www.samsung.com/lt/products/hhp/hhp/sgh_c170.asp

2 komentarai:

  1. gana geras bet gaila kad jis man jau sugedo ir kalta baterija issiliejo rugstis

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kiek maždaug atlaiko telefonų akumuliatoriai? Ar dar yra tokių pirkti visiškai naujų? :)

    AtsakytiPanaikinti